Veelgestelde vragen
Heb je geen orderbevestigingsmail ontvangen?
Check eerst even je SPAM. We zien het helaas vaak gebeuren dat de mail hier terecht komt.
Mocht je geen bevestigingsmail ontvangen hebben neem dan even contact op via info@huisjevandeheks.nl
Wat zijn de verzendkosten?
- Binnen Nederland zijn de verzendkosten €4,99 en betaal je geen verzendkosten wanneer je voor meer dan €50(excl. btw) bestelt.
- Voor België zijn de verzendkosten €8,95 en betaal je geen verzendkosten wanneer je voor meer dan €100(excl.btw) bestelt.
Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Je bestelling wordt binnen 1 - 7 werkdagen na het ontvangen van de betaling verzonden. Hoe lang het er dan over doet om bij jou te komen is afhankelijk van de bezorgdienst, maar normaal gesproken is dit 1-2 werkdagen.
Je ontvangt altijd een Track & Trace code zodat jij je bestelling kunt volgen.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen of is beschadigd?
Neem alsjeblieft contact op met Huisje van de Heks via info@huisjevandeheks.nl en vermeld je ordernummer. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kan bij Huisje van de Heks betalen via iDeal of vooraf overmaken. Bij geen van deze betaalmethoden worden extra kosten in rekening gebracht. Houd er wel rekening mee dat wanneer je kiest voor vooraf overmaken je bestelling pas wordt verzonden wanneer jij betaalt hebt.
Waarom zie ik Mollie staan op mijn bankafschrift?
Mollie is een bedrijf wat namens Huisje van de Heks betalingen verwerkt. Zij gaan veilig met jouw gegevens om.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee. Huisje van de Heks is alleen een webwinkel, geen fysieke winkel.
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Geen probleem! Stuur een mailtje naar info@huisjevandeheks.nl of stel je vraag via Social Media. Ik reageer zo snel mogelijk!